Er zijn verschillende manier om facetten van de paardensport te beoefenen. Zo heb je bijvoorbeeld dressuur, military en polocross. Voor al deze verschillende paardensporten zijn ook verschillende websites te vinden. Deze websites beschikken allemaal over hun eigen informatie. Hierbij kan het gaan om prijslijsten of het aanbod van paardrijlessen. Niet alle informatie voor de klanten is te vinden op de website. Hier zou een live chat goed bij kunnen helpen.

Live chat functie binnen de paardensport

Niet alle vragen kunnen doormiddel van de informatie op de website beantwoord worden. Chatkracht biedt hiervoor de ideale oplossing. Klanten kunnen de vragen die zij hebben direct stellen in de live chat op de website. Deze chat wordt binnen 30 seconde behandeld door onze chatspecialisten. Doormiddel van het kenniscentrum van de organisatie kan chatkracht de verschillende vragen beantwoorden. Hier staat allerlei informatie over de organisatie. Door gebruik te maken van een live chat wordt er werk uit handen genomen van de organisatie hierdoor blijft er meer tijd over voor hun andere werkzaamheden. De organisatie kan ervoor kiezen de gehele chat uit te besteden of slechts een deel. Zo kan de organisatie er voor kiezen binnen de 3 minuten of 30 seconde zelf de chat te beantwoorden en na 3 minuten of 30 seconde uit te besteden aan onze chatspecialisten.

Toegevoegde waarde van chatkracht

Het is mogelijk om de online bereikbaarheid te vergroten door van 9.00 uur ’s ochtends tot 21.00 uur ’s avonds met onze live chat service binnenkomende berichten binnen 30 seconden op te pakken. De chats worden volledig naar eigen wens beantwoord. Dit wordt allemaal verwerkt in het kenniscentrum van de organisatie. Het kenniscentrum kan ook gemakkelijk worden bijgewerkt waardoor alle chatspecialisten op de hoogte zijn van de nieuwste informatie.